söndag 2 maj 2010

Det är intressant att hela tiden lära sig nya saker om sig själv. Jag är 24 år nu och för ett år sedan hade jag aldrig anat att jag skulle vara där jag är nu.

Livet kan ändras snabbt, ibland till det positiva ibland till det negativa. För mig verkar det negativa och det positiva hänga ihop som ett ständigt snurrande hjul. Ibland går hjulet framåt, ibland bakåt. Varje gång lär jag mig något nytt och ibland är det positivt, ibland negativt.
Jag är glad som hjulet aldrig slutar snurra, det skulle vara ganska tråkigt.

Just nu försöker jag njuta av bra saker. Sånt som gör mig glad, sånt som får mig att skratta. Mitt jobb gör mig glad, radion och pappahumor får mig att skratta och bra böcker gör mig lycklig.

Jag är inne i en intensiv period i mitt liv nu. Hela maj är uppbokad och varenda helg är jag bortrest. Sen blir det juni och allt lugnar ner sig igen.
Vi hörs kanske då. I juni alltså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar