torsdag 14 oktober 2010

Nu ska vi se, 14 oktober är det idag. Ja, jo det stämmer.
Idag hade J och jag stora planer, men vi ändrade dem. Det är likadant varje gång. Vi får för oss att vi ska göra saker lika snabbt som en gris blinkar. Jag gillar att vi kan prata upp något lika snabbt som vi kan prata ner något. Det där lät väldigt kryptiskt och det kanske var det som var tanken.

I vilket fall som helst så känns det som om jag missat hösten i Gävle. För häromdagen när jag kom in i vårt område så insåg jag att alla löven redan var borta. Puts väck! Jaha tänkte jag, det var den hösten. Tur att jag åker tåg nästan varje dag, då får jag se träd i massor.

Jag är lika upptagen som vanligt. Hela oktober och november har varit uppbokade sedan länge och det är både kul och jobbigt.
Kul för att jag får vara med om så mycket, tråkigt för att jag missar annat jag skulle kunnat göra.

Jag längtar efter mina föräldrar nu. Speciellt efter min mammas skratt.
Snart får jag se henne igen, det blir fint. Det är också första gången A får träffa mina föräldrar och min systers familj :)

Vi har förresten en ny familjemedlem. Butterfly Flip heter hon, om ni undrar alltså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar