måndag 6 april 2009

Den senaste tiden...

Häromdagen var jag i tidningen. Artikeln var okej, men ganska komprimerad. Bilden vet jag inte heller om jag tyckte var toppen. Speciellt inte den på framsidan, men vad kan man begära av en simpel lokaltidning.

I helgen har jag varit på utbildning på Sånga säby ute på Ekerö. Underbart, intressant, lärorikt och roligt har de varit. Numera är jag till hälften utbildad till "säkrare sex" informatör och de känns mycket bra. Sånga säby bjöd på en hästens säng, god mat, skratt, mycket te och nya vänner. Jag hade kunnat stanna där längre och de skulle nog ha varit nyttigt för mig.

Det tråkiga med denna helg var att jag missade det första fs-mötet. Men jag tänker att jag hinner klämma på fs en annan gång.

Kolla in den nya styrelsen här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar